Sydens nye imperium
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sydens nye imperium

S.Ø.I
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Undkskylder mange gange

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous



Undkskylder mange gange Empty
IndlægEmne: Undkskylder mange gange   Undkskylder mange gange Icon_minitimeSøn Jun 22, 2008 5:52 pm

Jeg beklager mange gange at jeg var inaktiv fra torsdag til søndag. selvom der er andre der gør det synes jeg stadig der er for dårligt. torsdag morgen fik jeg at vide at jeg skulle til bornholm:S troede først det var næste weekend så kunne ikke nå at finde sitter. men ville bare sige hvorfor jeg har været væk, plus det er for dårligt at få gule prikker, som jeg fik, og mere end det burde men blive kastet ud af alliancen for, da man sandsynligvis er stoppet med sin bruger.
Tilbage til toppen Go down
snuggi
2 stjernet
2 stjernet



Mand Antal indlæg : 32
Age : 49
Registration date : 03/08/08

Undkskylder mange gange Empty
IndlægEmne: hej snuggi er   Undkskylder mange gange Icon_minitimeLør Aug 23, 2008 1:14 am

hejmedmig skrev:
Jeg beklager mange gange at jeg var inaktiv fra torsdag til søndag. selvom der er andre der gør det synes jeg stadig der er for dårligt. torsdag morgen fik jeg at vide at jeg skulle til bornholm:S troede først det var næste weekend så kunne ikke nå at finde sitter. men ville bare sige hvorfor jeg har været væk, plus det er for dårligt at få gule prikker, som jeg fik, og mere end det burde men blive kastet ud af alliancen for, da man sandsynligvis er stoppet med sin bruger.
Du kan altid skriv til mig snuggi så hjælper jeg dig og alle andre med at sitte.
Tilbage til toppen Go down
 
Undkskylder mange gange
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sydens nye imperium :: Forklaringer-
Gå til: